Saturday, January 19, 2013

Day 2: Team Building ~ Pangkor Island Beach Resort

Salam....
 
Sambung lagi story semalam. Nak citer dah letih sangat dah. So far kat sini okay la. Makan minum semua best! Mulakan dengan breakfast, lunch & dinner. Semua best! Makan berulang memang banyak kali la kan!


Mulakan pagi dengan sarapan

Lepas sarapan aktiviti team building mula. Island Survival, tapi masa nie memang tak bawak apa-apa gadget. Sebab takut ada aktiviti masuk air kan. Jadi risau laa kamera terkena air kan. Jadi terpaksa tinggalkan di bilik saja la. Acara tangkap ikan la..buat khemah la..panjat pokok kelapa la..hidupkan api la..masak sotong la..semua kami buat. Hehehe..seronok gak sekali sekala kan ada aktiviti macam ni!
 
 
Lepas aktiviti Survival Island. Ramai yang keluar pergi shopping membeli ikan bilis & ikan kering di sekitar Pekan Pangkor. Aku? Malas nak join la. Lagipun aku pun selalu balik Lumut. So, wat pe laa aku nak sibuk beli itu dan ini kan. Heheh macam menyibuk lak rasanya! Jadi aku melepak di bilik aje petang tu. Layan citer Hindustan sambil golek-golek atas katil. Dah petang sket baru aku keluar pegi jalan-jalan amek angin di tepi pantai. Rasanya banyak aktiviti santai aje di sini. Tak de lak aktiviti yang berat-berat pun. Kira okay laa tu. Bleh berehat sket kan!
 

Petang tu penuhi masa dengan jalan-jalan disekitar hotel. Malam plak kami ada BBQ Dinner kat tepian pantai.


Bawah tu bilik aku. Level bawah. Senang sket nak angkat barang. Tapi bila lalu ikut atas jenuh lak nak naik tangga. Tapi enjoy laa sepanjang duduk sini 3 hari. Rasa rehat sakan pun ada. Hehehe....


Semua muka kenyang! Enjoy the moment together. Esok..kami sudah pulang ke kota metropolitan. Enjoy the moment while you can. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...