Monday, November 15, 2010

ISNIN Lagi dan Lagi . . .

Assalamualaikum wrth wbkth...

ISNIN a.k.a MONDAY . . . hari yang rasa-rasa buat semua orang adalah hari paling MALAS untuk pergi kerja. Kenapa ek? Mungkin sebab Sabtu & Ahad kot...cuti hujung minggu memalaskan semua orang untuk memulakan hari kerja kembali.

Apapun lagi 1 hari je nak sambut Hari Raya Aidiladha @ Raya Korban... Kali nie aku beraya di Lumut plak..ikut giliran laa kan...bosan laa beraya di KL nie...tak de suasana raya pun...kalau dok di KL nie rasa macam bekerja di hari raya laa plak kan...jadi tak mau laa kan...heheh...

Hari raya yang ke-2 plak....Ibu sibuk ajak aku pegi Ipoh...ok laa...aku pun nak gak bawak dia jalan-jalan ke Ipoh sebab aku pun cuti masa tu kan. Dia nak ke TESCO Ipoh...yg mana? Ada 3 Tesco kat Ipoh...hehe bawak jer laa kan...dia tak sabar nak tunggu TESCO Manjung dibuka tu...katanya besar...tak tau plak, sebab aku tak tgk progress pembinaan Tesco tu...mesti best. Aku suka kualiti barang Tesco berbanding Carefour or Giant ... then barang lebih murah dari biasa hehehe...

Minggu nie ada wedding kat Gopeng...wedding ex-dormate aku masa kat SMTSI ... jadi kena pegi laa kan...lagipun dulu dia datang wedding aku...so, kiranya balas balik laaa kan...seronok gak sebab time nie la dapat jumpa balik kengkawan masa sekolah dulu. Dapat berhimpun balik laa....nanti aku update gambar yek...

Ok laa nak siap2 pergi keje dah nie....chow chin chow...Adios amigos...

2 comments:

Abgbent said...

Selamat Berhari raya dan bershopping di Tesco nanti.

(*___^)

dzu said...

alaa.

saya org kl..raya kat kl jer.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...