Wednesday, November 10, 2010

Alahaiiii ....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Aduhh letih tul minggu nie....semalam MC...sebab demam. Demam panas sejuk badan aku. Suhu tak stabil. Semalam pas balik dari klinik, makan ubat dan terus tido sampai petang. Sakit badan-badan rasanya. Hari nie baru pi keje. Ok sket dari semalam badan aku nie...

Hari nie balik keje terus pi makan Roti Naan n Kebab kat Choice Melawati...jadi balik terus rehat jer la kan...bleh tengok tv. Macam biasa la...mana yang tak sempat tengok rekod jer laa..kemudian baru tengok. Tunggu weekend baru ada masa nak tengok. Dok tengok-tengok tv nie, tengok rancangan Bersama Mu TV3...aku suka segmen ni. Tiap-tiap minggu aku tengok ramai orang kurang berkemampuan di Malaysia ni rupanya. Tak sangka kan! Maju & ekonomi pesat pun masih ramai lagi orang yang miskin dan tak de kerja. Ada yang tido bawah jambatan. Sedih kekadang aku tengok nasib orang kita sendiri. Kenapa jadi macam nie? Masih ramai lagi nasib yang tak terbela. Ntah laa apa nak jadi nasib orang Malaysia kan...harap lebih ramai membantu dan bukan setakat dari segi kewangan. Hulurkan la juga kerja yang bersuaian untuk mereka agar mereka tidak 'mengemis' kerja di negara sendiri. Kesian.

Okay laaa nak layan mood tv yang lain plak..tak de mood nak berblogging. Memang tak de mood sangat. Sebab mood nak cuti raya haji jer nie...heheh :) okeh adiosss amigoss chowww....

Wassalam...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...