Friday, September 03, 2010

September Tiba...

Salam buat semua...

September dah tiba! Tandanya raya dah semakin hampir...Shopping dah? Kuih dah siap? Tahun nie aku sederhana jer...tak berlebih dan tak berkurang laa...sama sahaja..beli yang penting saja...bukan kedekut..bukan nak jimat...cuma tak mahu membazir untuk benda yang tak perlu...

Tadi tengahari sempat laa menjengah bazaar kat Jalan Tengah...Ramai? Memang ramai yang amat sangat! Bersesak-sesak macam esok dah nak raya...Semua org sibuk membeli-belah..pas raya poket pun 'terbelah' laa tu...mana yg dapat B O N U S time nie...kira mmg bonus sungguh raya mereka...Alhamdulillah...Rezeki masing-masing kan!

Tadi juga aku temankan seorang teman yang nak bershopping raya...hasil dari 'Vitamin B' . . . shopping la kan...ronda punya ronda mencari apa yang dicari...dapat kerepek saja. Kuih? Tak menarik dan harga mahal...pusing-pusing lagi...sahaja la tgk tudung..tup tup dapat plak hadiah dari kawan...tu la namanya rezeki kan...alhamdulillah...TQ Cik Nora...

Tudung (TQ Cik Nora)

Panas lak tengahari tadi...memang peluh-peluh habis laa...dah la ari nie pakai baju kurung kan...pas tu bersesak-sesak merempuh orang ramai...adehhh...sengal lak rasanya...tapi mmg tiap2 minggu macam tu pun suasana kat situ...

Ok la rasa letih plak ari nie...nak tido dulu la...chow..sok story lagik yek...daaa

Wassalam...



2 comments:

d[z]u said...

ehe ni mesti teman org dari bank rimau niiihh..

have yet to spend anything for myself..

Heldamelissa said...

heheh ahaa teman org bank rimau...

dpt laa satu..rezeki kan..amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...