Sunday, March 15, 2009

IKEA...Ikan Bakar...KL...& Hujan...

Salam semua...

Huhu...hari nie umpama aku masuk larian obor..pusing around KL & Selangor..seawal 8.30am aku dah bertolak ke IKEA...tapi sebelum tu aku singgah makan di Melawati..makan roti canai & milo..kemudian singgah beli paper..Kosmo...Metro...The Star...Berita Harian..semua aku amek..heheh...then terus pi isi minyak dan memecut ke IKEA...ramai gak pagi nie...aku tiba around jam 9am di parking IKEA...depan pintu betul...senang nak angkut barang kan...hehehe...then pusing2 dlm tu...around 10.30am...singgah minum di cafe IKEA...hajat hati nak mkan Sweedish Meatball kesukaan ku..tapi tak de lagik lak..lewat lak..tak dpt nak tunggu..jadi makan D'Aim Cake jer..tak pe la...mungkin next time..so, turun ke 2nd level lak..start amek barang...set perium ANON..& beberapa barang lagi...nak beli kuali offer tu...dah HABIS lak.uuuwaa...keciwaaaa lagi...sabooo je laa..lepas bayar...terus la kuar dari IKEA...jem giler kat persimpangan u-turn tu..perghh tension aku tghari buta jem nie..hit terus ke Kelana Jaya..nak pekena Ikan Bakar Fendi (dulu dia jual atas lori je masa aku memula makandah ada kedai) kat Jalan SS6/20A.....kat depan flat PKNS...kediaman rumah sewa lama aku dulu masa bujang..hehehe...rindu beb...hajat nak makan ikan bakar...tak dapat gak...ikan pari dah habis...uuwaaa...jadi aku makan ayam bakar jer laa...sedih tul...tapi dpt gak makan Koktel Mangga (sapa penah tgk Fotopages aku..ada gambo koktel mangga nie)..heheh..best giler...pas tu makan..hit ke KL terus...nak pi Kolej hubby..dia nak pi jumpa lecturer ..last project paper ...hehehe...smpi kat area Masjid Jamek...dah kilat...then smpi je kat Jalan Raja Chulan (Macam nak pi keje lak..eehheh) hujan lebat...plus kilat plus guruh..perghhhh..lepas selesai urusan...terus balik Melawati..hujan lebat..jalan Ampang standard laa...jem dek bas Metro...tension tul..dah la tak nampak jalan..lebat benor hujan...sib baik kat area Wangsamaju..dah tak hujan...terus pi kedai gunting rambut..nak trim rambut..pas tu balik ke Melawati...cuci kete aku yg dah berlecakkk...kotor gile baby aku..cian dia..so, anto mandi buih kat kedai..hehehe...so, dia comel balik le..heheh...then ingat nak balik...tapi hubby lak ajak singgah pi makan roti pisang...hehehe...dia nak makan mee goreng...so, apa lagi..pi laa singgah before balik...lepas makan hujan balik..lebat gak....smpi umah renyai lak..hehehe...ok la..sempat angkat barang naik ke rumah..huhu..letih..penat nak 'panjat' tangga..adeeehhhh......sekiaaannn...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...