Friday, March 27, 2009

Dah berhabuk...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Huhu....dah lama tak berblogging...saja laa nak menaip plak kali nie...sebab dah lama kosong ruangan nie...selalunya aku rajin...tapi sekarang macam malas...mungkin sebab ketandusan idea laa kot..nie pun malas benor..dah laa sejuk giler babas.. hujan plak tu kat luar...perghh...nak tido tarik selimut tebal best nie....tapi kat ofis..tak best laaa..lentok kat meja jer laa..hehehe terpaksa laa kan...dah nak rehat..rehat laa sepenuhnya..

Esok dah Sabtu & Ahad...kejap jer...pejam celik pejam celik...dah nak masuk bulan April..perghhh..tak lama lagi laa trip aku ke Kuching tu  tak sabar nak pi nie....beg pun dah kemas dah...heheh tinggal masukkan barang penting jer...lepas tu bleh laa berangkat ke sana....stay utk 4 Hari 3 Malam di Tune Hotel, Kuching..masa tu promosi dengan tiket sekali..best laa...utk 2 orang termasuk hotel & penerbangan baru RM273 je..so, kira mmg murah gile laaa...as usual camera aku bawak..dan nak snap semua tempat..heheh...aku dah target 2-3 barang nak beli spt..tikar kayu, pasu sarawak etc..heheh mampus aku nak bawak sok...heheh 

Hmmmm...lunch nie malas plak nak makan...pagi tadi dah makan nasi lemak..jadi rasa malas laa plak nak makan..tapi rasa macam lapo..lelagi laa sejuk giler kat sini kan..kena gak makan sesuatu nanti..sat g laa kot aku turun bawah nak ushar makanan apa yg ada kat bawah...heheh mesti ramai sebab hujan ramai la tak kuar dari bangunan kan...harap tak le ramai ...

Esok EARTH HOUR MALAYSIA bermula dari jam 8.30malam - 9.30malam...aku antara yang akan join ... tutup lampu saja...bukan susah..aku pelik ada gak yang tak mahu support agenda nie...kenapa? Susah sangat ke nak tutup lampu tu? Tekan je suis tu..kan senang!! Apa laaa...memang tak sayang BUMI kita laa tu..sian BUMI kita nie....makin tua..dimamah usia dah dia...so, apa lagi...jom sokong EARTH HOUR MALAYSIA kita nie...

Esok gak aku tak de apa acara di rumah...mungkin nak kemas rumah..nak pilih mana2 baju & barang2 yang boleh diRECYCLE kan..jual kat RECYCLE center...dapat duit..dan dapat selamatkan BUMIgak....botol-botol plastik...tin-tin semua aku dah mula kumpul...jadi esok pegi recyle center bleh la aku jual kan...dapat gak duit tabung utk duit dapur...tambahan laa kiranya kan...

Resepi esok..mungkin nak buat NASI BERIYANI..saja laa dah lama tak buat masak2 nie...sekali sekala...lepas mengemas dapat aaa makanan yang best plak kan..hehehe...kira dah kuar peluh tak pe laa kan..hehehe...

Ok laa nak turun makan laa...babaiii....lapo sangat dah nie..byeee....

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...