Thursday, July 24, 2008

Sebuah Tragedi....

Assalamualaikum...

Adehhh sakit lagi ...pagi tadi pi hospital...check..siap X-Ray lagi...Alhamdulillah...tak de apa-apa keretakan laaa..lega...sakit? Memang sakit...tapi tak pe le...sebabkan nak citer...hehehe ku gagahkan jua laaa...Semalam aku ke Giant Taman Permata...huhu..konon pi menyinggah AVON laa...dah beli barang tu terus laa nak balik...malas nak tunggu lama takut hujan..

Masa turun tangga..macam biasa...sekali masa dekat anak tangga yang hampir ke bawah tu...aku tersasar meletakkan kaki untuk mendarat...huhh..rasa macam jatuh carta...jatuh 4-6 anak tangga...heheheh ...sabo je laa...dah le time tu aku pakai baju kurung....kain jenis licin plak..jadi aku tak dapat nak kawalan ...jatuh terduduk...terus ke bawah...tapi nasib baik ada helmet di tangan jadi aku brek..tapi masa nak kawal brek tu aku terhentak tangan kanan ke tangga..mau tak bengkak siku kanan..tulang bonjol je kuar..huhu...sib baik X-Ray tak de apa2...risau gak aku...dah le pagi tadi aku susah nak bangun..huhu..sakit yang amat...pinggang ke bawah semua sakit...nak berdiri lurus pun sakit...nak berdiri pun payah..huh..apa la nasib semalam...dah ler jatuh ...malu memang tak terkata laa masa tu...lepas jatuh aku terus bangun...macam tak de apa2 berlaku..tapi lepas balik rumah dah sakit seluruh anggota badan....hehehe...mintak hubby sapu krim panas....jadi lega sket...tapi apa pun kena pi hospital gak...aku pi DSH (Damai Service Hospital) Melawati....

Di hospital tu plak..jumpa doktor ...ada sorang doktor tu..ya Allah...bercakap pun macam tak larat je doktor tu...aku tak faham butir kata dia...isk isk isk..orang belajar pandai2 nie pun kekang macam tak de otak...kita tak faham apa dia cakap...aku tengok nurse dia pun terkial2...nak tulis apa yang dia cakap..saboo je laa...aku lagi aaa tak faham masa dia tanya aku..hehehe..aku terkebil-kebil jer....hehehe...

Nie MC...sehari je...esok aku tak tau laa cam ner nak pi keje..uuwaaa..rasa nak nangis jer....kalau berdiri lama sangat..memang sakit...duduk pun kena tempat yang lembut dan ada alas...kalau tak sakit...rasa nak jerit jer...sib baik aku jenis yang tabah...so, sekarang aku kena buat fisioterapi sendiri..doktor yang suh aku senam kecil-kecilan utk tangan, kaki & pinggang..huhuhu...cam ner ek?? Aku pun tak tau...hehehe ...bantai je kang..lain plak jadi....

Ok laaa..nak berehat...tunggu hubby balik keje...sian dia...so, petang nie makan nasi bungkus jer nampaknyer..ada pasar malam...hehehe...so, dah siap-siap kirim...nafsu makan ada..tapi kureng sket dari selalu laa kot..hehehe...okehhhh chow...

p/s: esok aku balik kampung..adehhh cam ne laa nanti ek....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...