Sunday, July 13, 2008

Macam-macam ada....

Assalamualaikum...

Hi Kengkawan..mungkin ramai yang carik aku minggu nie...aku tak online pun.hehehe..tak tau...tak de mood? Sebenarnya penat....sibuk dengan kerja di ofis...dan juga kerja-kerja di rumah..banyak plak nak kena buat laa...biasa laa kan..sampaikan ruangan faveret aku ruangan resepi pun dah lama aku tak update...hehehe....teruk tak...? Sure teruk...dan aku pun dah lama tak posting dah...idea kering laa beb!! Nanti ada idea..aku coret panjang-panjang....bior kome boring lak ek...hehehe

Semalam nak online...tapi dah penat kemas + susun atur..dok betulkan itu dan ini dalam rumah..jadi mood nak online dah hilang laaa...semalam ada orang datang pasang water heater then tukar suis umah....jadi sepah sana sini laa umah...nak online tak bleh laa...kena kemas...dah petang lak...sibuk nak masak makan malam...malam plak sibuk tengok tv...ntah hape2 cerita aku nengok jer...hehehe...pas tu tido..tu pun dah kul 1am baru tertido..ngantuk lak..hehehe...

Nie pun tadi masak simple jer....apa yang ada dalam peti ais jer laa....aku masak Pasta Bolognese ...hehehe...kering idea...then tetiba rasa boring plak makan nasi..jadi buat laa pasta...sib baik semua bahan ada..heheh..aku memang jenis simpan bahan-bahan kering nie...tadi sempat gak snap gambo..nanti laa malam ke aku up....eheheh ntah biler laa aku nak up agaknyer...hehehe...

Okeh laaa...nak pi buat minum petang laaa...ingat nak buat Cucur Ikan Bilis Gebu..hehehe....lama tak buat cucur...fav dishes..signature dishes tu...hehehe...so, nak buat laa kan...hehehe :) okehhh....chowwww.....

Wasssalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...