Thursday, June 12, 2008

Sakit...Jiwa...Raga..SAKIT KEPALA...

Assalamualaikum wrth wbkth....

Fuhhh ....Lama aku tak online...dan lama gak aku tak menaip rasa hati...saat ni..aku rasa kepala cam nak pecah jer...dari pagi kepala sakit....dah la hati sakit....dek kerana beruk betina jalang tu....macam2 dia mengata kami...tak pe....sok kami blah...biar dia dan konco-konco bodoh dia dok department tu...benci dah pegi keje sekarang nie...tak de mood dah..jadi malas dah..sebab dek B*B* betina jalang tu..memang aku tension...tak kisah laa aku nak panggil dia apa kat sini..kat ofis suka2 je dia bagi nama kat kami (aku & member aku) ...kami mangsa dera oleh seorang makhluk paling bodoh dalam ofis...aku pun tak tau cam ner dia bleh jadi ASSISTANT MANAGER..tapi bengap ...basic things pun dia tak tau...ya ampun....memang bodoh..bodoh dari segala jenis makhluk....ntah laa....memang dia kaki bodek....dah le datang ofis...dia bukan buat keje...sampai je ofis dah 8.40am...lagi 5 min jer 8.45am..sampai2 jer ofis..terus gossip dengan jiran tetangga beruk yg berkomplot tu...pas tu bile dia pegi toilet..jalan hentak kaki...cam nak bergegar laa satu floor tu....aku rasa mungkin retak laaa....dah tu...lepas balik toilet dia sambung balik gossip...mmg dia tak de keje..datang 8 jam keje...1/2 jam jer dia buat keje ...tu pun kejap jer..pas tu makan laa..pot pet pot pet jap laa...macam2 laaa...ntah laa...tak tau macam mana dia bleh dpt pangkat tu...kalau bos besar (Director or Head Dept) lalu..pandai pura2..pura2 laa dia bz giler...keje banyak laa...strech laa..stress laa...tengkorak dia la...eeee..memang geram....pas tu cakap kat telefon pun tak ingat...dia bleh bergayut 3 jam...ada sekali tu...memang lama giler..pas tu tak dengar butir kata..eeee..rasa nak ketuk je dia ngan fon tu..beruk betul...tapi kalau kita guna fon...sekejap jer...terus laa mengadu kat HEAD Dept...tak ke bodoh....hal sekecik tu pun nak adu...kalau nak tegur orang....cakap la baik2...nie tak...macam laa kita nie kuli batak dia...eee.memang aku geram...sampai aku rasa semalam aku dah nampak dia sekecik semut jer....dah laa dia bercakap or sindir orang..sekuat sesuka hati beruk dia....macam tak de akal...sampaikan mamat (Manager) unit lain nie...dah tension..nak buat aduan kat Director dah....harap mamat tu buat aduan...biar dia kena pecat terus..berambussssssss....sebelum2 ni pun 3 orang sekali gus staff blah dari unit kami nie..eee..sorang tu kena fitnah dek mulut B*B* dia tu..sorang lagi dok kena sindir/ marah/ jerit..sapa tahan...sorang gi mintak transfer ke department lain..beruk nie dah marah2...suka sebut SHIT...agaknyer dia mmg makan SHIT tu..eeee...geram jer...rasa nak picit jer mulut dia....hehehe then sumbat SHIT...sbb dia memang suka....

Esok...aku kena pindah cubicle...eee...tension...penat nak alih2 pc...alih2 meja...then cubicle tu memang sebelah jer..tapi masalahnyer..sejuk..betul2 bawah lubang aircond..tak mampu laa nak tahan lama2 kat situ...mau mampus kebekuan..macam kat Kutub Utara dah...nak pindah pc semua...LAN & Phone pun kena alih sekali..kalau tak..susah la kan...sib baik laa semua aku dah uruskan...tapi memang aku tension la 2-3 menjak nie...kepala aku mula laa denyut2 bila aku tension...ntah laa...baik aku pi check kat doctor...sebab makin melarat...tiap2 hari aku di serang lak tu..di serang makhluk bodoh tu...dan diserang sakit kepala...

Arghhhh...LEGA beb...dah luah...berat pale aku....esok satu lagi hari aku nak mengadap beruk betina jalang tu....atau lebih tepat betisun...sapa faham...faham-faham sendrii laaa ek..hehehe...aku & member aku sorang nie berharap kami dapat keje tempat lain laa...lari dari penyiksaan yang amat menyiksakan nie...terseksa jiwa dan raga...lelama bleh sakit jiwa aku...kang aku jadi HULK lak..heheheh ..hijau jer..heheheh...

Okeh laaa...aku nak tido....ngantuk yang amat...esok macam malas jer....ntah laa..tapi esok adalah satu hari lagi yang menyiksakan....doakan aku selamat yek kengkawan...(**tak pun minah tu yang tak selamat..hehehe **) ...chowww...

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...