Wednesday, June 18, 2008

Akhirnya...Online Gak Aku...

Assalamualaikum....

Huhuhu....akhirnya online gak aku..hehehe..baru lepas prepare sarapan & bekal untuk di bawak ke ofis esok....so, ada masa terluang..sempat gak aku online..semalam nak online...hujan lebat plak...dah hujan berenti jadi malas laa plak..terus tido je lepas tu...mata pun dah ngantuk..biasa laa....dah penat dengan tugas seharian di ofis....sure tak de masa nak melepak..jadi balik umah...dah dah flat giler...bateri terus kong laa...mata dah ngantuk...layaannn je laa...

Esok nak bawak bekal...nasi goreng daging...perghh...dah lama aku tak update ruangan resepi aku...dah berkarat gamaknyer..nanti laa..lepas aku balik dari Kapas laa kot aku update..hehehe..tengok mood cam ner...tak sabaaaoooo nak pi Kapas....minggu depan...perghhh...Paling syok...minggu depan aku pi training 2 hari plak tu..Isnin - Selasa memang tak de kat ofis laa masa tu...pas tu Rabu je aku ada kat ofis...pas tu malam tu dah bertolak terus ke Kapas..hehehe....Khamis pagi dah sampai kat Marang..lepak-lepak jap...baru bertolak ke Pulau Kapas...heheheh...perancangan dah ada...lepas ke Kapas...hari Sabtu baru aku sampai ke Kuala Terengganu....lepak sehari...Ahad terus balik ke KL laa ...Isnin plak aku cuti...perghhh...best....nak edit gambo semua masa kat sana..terus upload laa kot..hehehe...

Kalau citer pasal kat ofis plak...memang ada Never Ending Story...tiap-tiap hari ada gossip lain...ntah laa...dah planned nak kenakan dia..tengah plan lagi...tunggu dan lihat...harap menjadi laaa...makin hari ku rasakan makin bosan plak...ntah laa....bosan keje tak lar..tapi bosan berhadapan dengan manusia-manusia yang ntah hape-hape...memeningkan kepala aje...ntah laa...

Okeh laaa...dah ngantuk lak...online sebab nak ushar-ushar keje yang ada...harap ada yang menarik laa...hehehe :) okeh...chow chin chow....Good Nite ..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...