Friday, March 02, 2007

A Day Before Go To PD

Assalamualaikum wrth wbkth....

Hai....hari nie dah hari Jumaat...hari nie ramai staff kat ofis tak der...ada yang dah cuti...tengahari nie ramai dah 1/2 day...semua dah menuju ke PD...sebab esok family day kami kat PD...Bayu Beach Resort..heheh...ok la tu kan..tapi aku pegi esok...sebab hubby keje...tak pe laa...jimat sket pegi esok kan...hehehe...pepagi esok aku bertolak le ke PD...tak jauh mana pun...dekat jer...

Semalam...balik keje je...sampai umah aku terus makan...makan spagetti yang aku masak pagi tu...hehehe...lapar tul aku semalam...then dalam jam 830mlm....aku pegi Carrefour...sebab memang nak pegi sana pun...nak pegi beli vacum cleaner...hehehe...dan akhirnya dah beli la semalam...beli jenama Panasonic...ok la gak..kecik & compact...senang sket nak kemas umah. Memandangkan ada carpet...kena laa vacum, kalau sapu tak jalan nyer...mesti ada sisa tertinggal...jenuh lak aku nak berus...tak kuasa laa...hehehe...memudahkan kerja laa kiranya bila dah ada nie kan....

Banyak benda lagi aku nak kena kemas tentang rumah aku nie...aku tengah usahakan sket demi sket ler...sebab ada sesetengah barang nie memang mak aku bagi...barang kat umah aku di Lumut...mak aku cakap dari tak pakai baik aku bawak pegi KL..penuhkan rumah aku....antara yang aku dah angkut masa raya hari tu....carpet, pinggan mangkuk, langsir etc..kiranya banyak la...tu pun penuh kereta aku masa balik ari tu...ni dalam bulan nie aku nak balik lagi bawak kereta...so, aktiviti mengangkut laa lagi kan...nak bawak buku aku balik..buku-buku programming aku...tu yang aku sibuk carik almari letak buku tu...sebab nak menyusun balik semua...senang...sebab ada orang nak pakai tak lama lagi...hehehe...

Malam nie...nak singgah Carrefour lagi...kawan aku yang nak ikut pi PD sekali ngan aku nie..datang umah..so, kami nak pegi aktiviti menyinggah ...nak beli barang sket katanya..hehehe...bleh laa...saja aaaa nak menyinggah...hehehe..dia ada benda nak beli...ikut jer ler...tak kisah...malam nie nak packed baju lagi...hehehe...malas tul nak packed..leceh....benda yg aku tak suka laa nak buat...ehehehe...

Okeh laa...gambar-gambar kat PD...aku akan upload Isnin nanti...setelah siap di edit ler....so, tungguuu okey..jumpa lagi....chow chin chow.......

Assalamualaikum......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...