Monday, June 26, 2006

Letih

Assalamualaikum Wrth Wbkth....

Huhh...Keje banyak nie...Dah letih semalam tak hilang lagi..penat tul badan...mau taknye...semalam berjalan sakan...dari hari Sabtu sampai Ahad tak rehat....mana taknya...Sabtu memang jalan pi sana sini..dari satu destinasi ke satu destinasi yang lain...mana yang jam & tak jam...huhh...Hari Sabtu (jam12.30am) aku memandu memasuki KL. First time tu...tak penah aku bawak kete masuk KL..selalu kat PJ or Shah Alam jer...nie betul-betul masuk dalam bandar...seram gak aku...dah la tak penah bawak kat area tuh...takut gak laa memula..but now dah ok laa...hehehehe....memang cuak...sebab semua kereta laju maa....Oh ya...aku lom citer aku baru beli kereta...hehehe...ala, kereta comel jer...macam tuannya gak...hehehe...

Pagi nie pun aku bawak kereta...sebab nak hantar ibu pegi Puduraya, tapi lepas tu Faz ambik alih dari LRT...dia bawak ibu pi Puduraya...sebab aku terus ke ofis....dia kebetulan baru lepas keje malam...so, siang nie dia memang tak keje laa...dok umah jer laa...jadi pagi nie dia terus antarkan ibu naik bus...lega aku...ibu lak first time naik bas hari tu...datang Sabtu jam12.30am..tu pasal aku kena drive ke Puduraya tengah malam buta...hehehe...memang pengalaman laa...jadi lepas nie aku akan tahu jalan masuk ke KL...hehehe...

Semalam aku ke NILAI 3 & NILAI 1...shopping & tengok-tengok apa yang patut...beli sket barang-barang rumah...biasa laa...dok umah sendiri nie best gak..leh mengemas & menghias. Jadi semalam ushar bunga-bunga & pasu...so far pasu tak der berkenan la...baru beli karpet & meja telefon jer...pinggan mangkuk aku banyak...aku 'import' je dari umah aku di Lumut...hehehe..dah ibu suruh bawak...bawak jer laa..jimat aku tak le kena beli lagi...

Ok laa...nak buat keje...mata ngantuk nie...tak tau macam mana nak cover dah mata nie...letihnyer....balik nie rasa nak tido jer...okies...chow...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...