Thursday, June 08, 2006

Keje

Assalamualaikum....

Hi!! Aku lagi...sudah semestinya laa..sebab nie weblog aku..hehehe...anyway, quite bz gak laa hari nie...berbanding semalam hari nie aku lebih cergas...semalam muka aku memang muka mengantuk...nak tersengguk jer...pancing ikan jer kat opis..tak penah dibuat aku sepanjang keje...tapi kali nie memang teruk tul...tak sangka lak...semalam drop di KLCC lagi...masa kat KLCC tak ngantuk lak..pelik tul aku...actually makan ubat selsema kelmarin malam...tapi tak ngantuk...agaknya ia berkesan keesokkan harinya..hehehe..pelik tul...selsema tak baik gak...tu laa yang buat aku geram...hidung dah sakit...susah nak bernafas...susah nak tido..semua susah...nak tengok tv pun kotak tisu yang temankan...dah berkotak2 tisu aku kerjakan...kalau kat ofis siap beli yang besar...bakul sampah sah sah laa aku yang penuhkan..hehehe...rasanya dah lebih 4 minggu aku kena selsema nie...huhhh...tension..time dia baik aku leh laaa relax..tapi kalau dah sakit...huhhhh...nak berfikir pun rasa boleh jadi tension...ntah aaaaa...mana aku dapat penyakit nie...HUJAN kot...ntah laa...okies..choww...

W'saalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...