Wednesday, June 14, 2006

Bola, Kawan, Tido & Kereta

Assalamualaikum wrth wbkth...

Minggu nie minggu bola...semua orang sibuk pasal bola...ada yang sanggup berjaga jam 3 pagi...semata-mata tengok bola di waktu orang semua sedang enak di ulit bantal..ehehe...aku tak terkecuali..cuma kalau game jam 3 pagi..memang sudah semestinya game yang tengok aku laa...aku malas nak join..ehehe..baik tido...lagi best...hubby...cam biasa, kekadang dia tengok gak..kekadang dia pun malas...cuma game yang dia nak tengok jer baru dia tunggu...semalam masa perlawanan France pun aku dah terlena...baru 30 min tengok..pas tu semuanya lebur di dalam mimpi..hehehe..penat wooo..sebab sebelum tu aku sibuk sedia bahan masak untuk bawa bekal keesokan harinya...jadi tak larat tengok game..hehehe...tak pe..aku tengok update score jer laa...maleh nak tengok semua..kekadang penat tunggu tak GOL..tu yang malas...

Semalam pasar malam kat Melawati...balik keje hubby terus ajak pi pasar malam...apa lagi, memang saat di nanti..sebab aku nak beli roti pita...& kueh teow...jalan punya jalan...jumpa x-classmate aku kat teknik...si Rahmat...kecik dunia nie..tapi dia aku memang tahu dok Setiawangsa...jadi tak heran laa kalau terjumpa area KL nie...hehehe...normal laa...rata-rata ramai yang dok KL...tapi mungkin ada yang dah tak kenal antara satu sama lain...maklum laa..dah hampir 9 thn meninggalkan alam persekolahan...ada yang ingat muka...tapi lupa nama...ada yang tau nama..tapi tak tau rupa macam mana...macam-macam lagi...and aku harap ada gathering yang akan dibuat..walaupun dah tak berapa kenal..bila time gathering...bleh laa jumpa kan...mengingat kembali zaman itu...zaman persekolahan...hehehe...terkenang lak...

Minggu nie...aku tak tau kenapa aku mengantuk kat ofis...dah laa selsema teruk..banyak dah ubat selsema yang aku makan..tapi keadaan masih sama...agaknya kesan ubat2 tu buat aku mengantuk di siang hari waktu pejabat lak tuh...tension tul...ntah laa...isnin & selasa depan aku on leave...amek cuti rehatkan otak...hehehe...rehatkan otot-otot yang penat...

Kereta...Hubby cakap mungkin dapat hari nie..YES!! Bleh laaa aku bawak meronda pusing2 area Melawati..heheheh...jalan-jalan kat sini aku dah ingat sket2...insya'allah...kalau tak dapat minggu nie...minggu depan laa kot...heheh...okeh laa...aku nak sambung keje sket...keje tak sikit..tapi banyak sebenarnya...hehehe...okies...chowww..

Wassalam...

Gambar selepas upacara nikah - Fadz's Family

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...