Monday, April 10, 2006

Penat

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...minggu nie rehat....minggu penat dah berakhir minggu lepas...ntah hape2 keje aku buat..banyak sangat dan agak melampau...kira extreme laa...tension pun ada...tapi aku tetap COOL...ura-ura nak tukar aku ke dept lain lak...uuwaaa...tak mau laa..aku lebih rela pindah keje...dari tukar department...b'coz it sucks!!!! I mean it! Coz dah berpengalaman laa....dulu pun aku resigned b'coz depa tukar aku ke dept lain...dept yang teruk giler...dan menyusahkan aku jer...kali ni bunyi macam tu jer...tak mau laa....doa laa semoga aku tak ditukarkan...kerana buat aku tension jer...tak suka laa cam tuh...baru nak reti buat satu kerja...dah kena tukar...apa daaa..tak suka..serius aku tak suka...kekadang benda kecik cam nie laa yang buat tension jer sebenarnya...susah laa...rasanya nak mohon kerja kat SME BANK...macam best...mana laa tau rezeki kan...leh keje kat KL...dekat sket....pegi keje sesama ngan 'habibi' ana...hehehe...betul tak? Jimat dah tambang cam tuh..hehehe...

Aduhhhh...Minggu depan...besday ku yang ke 26....huh....dah nak 26 tahun dah nie...Jumaat depan genap laaa kan....lepas 9 hari kemudian jadi bini orang lak..hahahah...lawak lawak..kononnya dulu janji cukup 26 baru kawin...nie baru 26 tahun 9 hari...terus nak kawin...keh keh keh...lawak lawak...esok aku pindahkan barang ke rumah habibi ana....kat Hulu Kelang...belakang ZOO NEGARA...hehehe...macam best! Tak tau laa....harap best...rumah atas bukit la katakan....sejuk je laaa...hehehe...nasib baik rumah sendiri..tak yah laa bayar duit sewa lagi kan...lepas dah angkat barang semua..aku stay kat Kelana Jaya lagi..dok umah makcik aku kat SS 3....senang sket..leh jalan kaki ke LRT Taman Bahagia..exercise laa sket pepagi..tak pe...demi kesihatan dan demi nak KURUS laa...hehehhee....chiayooo chiayooo....

Okies...nak sambung makan biskut laa...okiess...chowwww....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...