Thursday, April 20, 2006

The Last Day Of 25

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmmm....the last day...esok nak signed aggreement being 26th lak...hehehe...al-maklum jer laa...after 9th days...lain plak ceritanya...tau-tau jer laa pada yang tau tu yek...macam biasa...sebelum cuti kerja atas meja..memang banyak yang nak dibereskan...lepas nie aku cuti seminggu...hehehe...jangan jealous...

Persiapan semua...98% jer...ada lagi 2% yg tak siap...so, balik nanti rushing la kena siapkan...harap kakitangan yang ada cukup nak bantu aku buat semua kerja...hehehe...tau jer laa..time tu banyak tenaga kerja yang diperlukan untuk membuat macam-macam kerja...aku pun turut sama turun padang membantu...aku biasa la...walaupun majlis aku...tetap gak bersama berganding bahu nak buat kerja...tak leh dok diam laa..biasa laa kan....

Okies laaa...waktu kerja nak tamat...okies...chow....semoga jumpa lagi....last & foremost...HAPPY BIRTHDAY TO MY SELF...

Chowww....Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...