Tuesday, March 14, 2006

Ntah laa

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hmmm...lama betul rasanya tak mencoret...tapi ada gak..cuma jarang-jarang jer laa..sejak laptop aku rosak nie...semua benda tak menjadi bila buat...kalau nak buat blog kena tunggu kat opis atau pi umah kazen aku...tapi kat opis tak leh laa selalu...susah laa kan..kena gak beli satu laptop...poyo gak bila tak der..rasa macam tak leh hidup...hidup tak lengkap..tak sempurna...macam banyak keje terbengkalai jer..tu yang leceh tuh..memang kena beli gak satu...tengok la cam ner nanti kan...

Menghitung hari aku...lagi 1 bulan 16 hari...huhh..memacam nak kena buat nie...pening kepala aku...sendiri kawin...sendiri buat...ntah laa..kalau ayah ada mesti senang kan...everything have to be done by myself...leceh...nasib baik ada ibu..banyak membantu & memberi semangat di kala semangat aku kian luntur...ntah laa...

Minggu nie aku akan ke Kluang...ada urusan rasmi..hehehe...tunggu jer laa..aku malas nak citer sebenarnya...nanti aku citer bila semua dah settle kay..

Okay laa..choww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...