Wednesday, December 28, 2005

Lambat....

Assalamualaikum...

Huhhh...letih berlari dari LRT ke ofis tadi...hujan...dah lambat sebenarnya..tapi still lepak kat food court pi makan tosai...hahaah...biasa la aku...walau apapun...tetap sarapan..walau lambat laa...sebab makanan penting dalam kitaran hidup aku...hehehe....sampai aku bleh kelihatan comel seperti sekarang nie haa....anyway, sorry sebab dah lama tak buat entry...tak update fotopages...biasa laa....bz yang amat...lelagi bulan April tahun depan tahun wedding of the year aku...bertambah laa bz aku...semua barang hantaran...dan cenderahati untuk yang hadir aku buat sendiri...so, kalau nak cenderahati yang dibuat oleh pengantin sendiri...kalau aku send kad jemputan jangan lupa datang lak..tempat adalah terhad...hehehhee....biasa la kan...actually aku tak leh nak lama nie...ada banyak keje nak buat...so, kenalah lebih tekun, rajin & berusaha...chiayo chiayo...aku pun sibuk tgk citer korea la nie...giler tul...sanggup dah tengok tuh..pi plak beli vcd box set...hahaha..kayo kayo pakcik..hehehe....

Okies laaa...kerja ku dah melambai-lambat ke mari...aku harus buat sekarang..Jumaat nie last day of year 2005...kenalah siapkan semua keje 2005 kan...okiess....chow chin chow...salam sayang buat semua sahabat ku semua....sahabat peterpan...hehehhe :)

Wassalam....

p/s: 1 January 2006....aku pegi Konsert Peterpan Live In KL...hehehe..semangat nie....hehehhee....chaloooo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...