Wednesday, December 21, 2005

Kawan ku

Assalamualaikum wrth wbkth...

Aku masih sedih lagi pasal semalam...ntah laa...saat aku menanti sangat berita dari seorang sahabat...tiba-tiba aku menerima berita pemergiannya...sedih tak terkata...saat aku baca email tuh....air mata mencurah-curah...tak terkawal...yer laa...sapa tak sedih...walaupun tak pernah jumpa...hanya chatting online jer...dah hampir 7 tahun kami kawan...all the time through internet...he was my first international chatting friend...and every year...aku akan terima hadiah hari lahir untuk ku...sungguh istimewa...dia seorang sahabat yang berlainan bangsa...agama...kerjaya...dengan ku...tapi cukup memahami...sentiasa buat ku tersenyum...walaupun dalam duka...aku hanya sekali melihat wajahnya...menerusi email...6 tahun lalu...tu pun dah puas pujuk baru dia kirimkan...quite handsome...he is a international criminal lawyer...woww...kerjaya dia bagus sekali...tapi sayangkan...dia dah tak de...

Sepatutnya aku berjumpa di tahun lepas...seperti yang dijanjikannya...tapi sudah sampai masanya untuk pergi meninggalkan bumi yang indah ini...aku tahu dia ada leukimia pun lambat...lebih kurang 2-3 tahun sebelum nie...dan beberapa kali kami terputus email...kerana dia berada di dalam koma..aku rindu pada kata-katanya yang sentiasa memberi peransang dalam kehidupan...I've tried for so many time to reach him last year...and at last...I've received email yesterday..all the question been answered!!

Okay laa...tak mahu cerita lagi laa..terasa sedih balik...apa-apapun semoga rohnya tenang di sana...may god bless him!

Chowww...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...