Wednesday, February 02, 2005

Tak ngantuk

Assalamualaikum...

It's 2:45am...still cannot close my eyes...tak tau kenapa...tadi tengok cerita Sanay Wala Nang Wakas(telenovela Filipina)...kesudahan mesti hero kawin heroin la tu kan ...tunggu je la 4 Feb nie...actually aku tak lar ikut sangat cerita tuh...tengok gitu-gitu jer lar..tapi still boleh faham lar jalan ceritanya...aku malas dah nak tengok cerita yang meleret-leret nie...leceh lar...buat pening kepala aku jer...hehehe...

Aku tengah pk nak buat skin blog...but no idea lar...tak tau nak color apa...still decide nak buat color orange...cadangan jer lar..lom ada apa-apa lar pun yang terlintas di otak nie...heheheh...kalau dah ada idea...tengah malam buta pun sanggup bangun sebab nak buat benda nie...kalau tak memang malas sungguh lar...hehehee...

Kaki? Masih sakit lagi...berdenyut-denyut lak aku rasa...ciss..tension tul kaki sakit...sandal pun tak muat nak pakai...susah hati betul aku...ntah lar...aku pun tak tau macam mana boleh bengkak...sebab petang tu aku ingat memang aku ada potong rumput depan rumah aku..tapi rasanya tak der plak binatang gigit...tiba-tiba malam aku nampak kaki aku bengkak...iskkk...tak pasal-pasal jer...apa nak jadi lar...anyway, doakan kaki aku cepat sembuh yek...

Okies laa...aku dah tau nak taip apa dah nie...harap mata dapat lelap lar lepas nie...kalau tak sure lebur subuh kan...okies...gtg...bye...adios amigos...chow...

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...