Sunday, February 17, 2013

Main Masak-Masak Lagi...


Salam,
 
Sker benor aku ngan Yong Tau Foo. Actually aku suka lagi Yong Tau Foo yang berkuah sup. So, dua minggu lepas aku pun cuba laa resepi nye. Tak susah pun...senang aje macam masak sup aje. Aku masak semua atas stove aku kat dapur. Then panas-panas terus hidang kat meja makan. Perghhhhh....selera wey. Dah laa lapo masa tu kan...memang membuka selera laa kan. Yummeyyy!!
 
Masa nak buat tu tak rancang pun. Masa nak masak tu dah macam malas aje nak masak yang complecated. Heheh tengah mood malas. Yang senang pun boleh jadi malas. So, buka peti ais, godek2 sket dalam tu apa yang ade kan. Tengok macam lengkap aje barang-barang untuk Yong Tau Foo nie. So, apa lagi, bila tanya hubby dia pun macam suka gak. Terus laa masak ehehe...
 
 

Jom laaa join buat Yong Tau Foo gak...eheheh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...