Wednesday, December 12, 2012

:: 12.12.12 ::

Assalamualaikum wrth wbkth....

Hari nie 12.12.12 a.k.a 12 Disember 2012 ... cantik angka nie. Mungkin ramai yang berkahwin time ni. Why? Sebab angka? Hmmm bagi aku it's just a number. Doesn't mean anything. Bagi aku biasa aje. Tak de sampai kawin or nak bersalin kena carik satu tarikh yang benar2 best.
 
Apapun hari nie aku demam. Doc bg aku MC. Then doc cakap tonsil aku bengkak kedua2nya. Bagusnya! Dan part paling best adalah aku susah nak makan la kan. Nak menelan nasi dan air pun rasa macam telan batu aje. Seksa rasanya. So, menu utama aku sejak semalam adalah bubur aje. Rasa macam makanan kat hospital dah nie. Sakit pun kena masak bubur sendiri. Time nie rindu kat IBU *sob sob*...

Okay nak berehat. Sebab dah tak de mood & idea. Makan ubat sure lepas nie aku zzzzz...okies chow...

Wassalam!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...