Thursday, July 26, 2012

:: Menu Buka ::

Salam Ramadhan buat semua....

Awal Ramadhan mood masih celaru. Cencaru Celaru pasal tak tau apa mau masak hari-hari. Pening jugak kepala kan bila asyik ada menu lain aje hari-hari. Memang laa hari-hari masak walaupun bukan bulan Ramadhan. Tapi nie lain sket. Mungkin tekak mengada sangat nak makan macam-macam. Pelik gak kan.

So, Ahad lepas berkesempatan laa membuat puff segera. Heheh...tak rajin dan tak malas gak la. Kiranya sederhana. Tapi okay laa dari aku beli ajer kat Bazaar Ramadhan selalu. Tak ada Mood nak upload resepi blom mula lagi. Mungkin weekend nanti aku nak start balik sessi bergambar bersama makanan nie. Hehehe...

Anyway, aku tempek laa gambo puff aku yang kiut miut tu eh...rupa huduh..tapi nama marveles....Dejavu De Puff....sempena drama Dejavu Di Kinabalu tu...hahah...sib baik aku tak bagi nama Puff Ammar ker...Puff Bazli ker...heheh haru biru nanti...hahaha...resepi nanti akan di upload....


Selamat Berbuka Puasa...& Selamat Bersahur buat semua....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...