Monday, July 04, 2011

Port Dickson - Part II

Assalamualaikum wrth wbkth....

Next hotel is Thistle, PD. Kenapa sampai 2 hotel? Hmmm, saja amek angin + lepas geram + lepas tension la ... Sini kolam renangnya teramat la besar. Tapi apapun bagi aku yang terbaik adalah di LIWH aje. Sebab private pool. Bleh buat apa kita suka dalam bilik nye pool kan. Kat sini pool memang best, tapi aku kan "comey" sesangat...jadi aku rasa pool nie tak sesuai untuk aku. Huuwaaaa...nak mandi pool!!


Pintu Masuk ke THISTLE PD

Hadapan Hotel Thistle
Hubby ku plak sker laa...pool nie besar dan sesuai untuk dia. Untuk aku TIDAK! Arghhhhh, rasa kecewa lak bila ke mari. Bila malam rindu kat LIWH. Heheh macam pungguk rindukan bulan dah.

 

 

Apapun aku memang happy sebab dapat habiskan masa bersama encik Hubby. Maklum laa kami sama-sama sibuk. Jadi time nie kami guna sehabis baik laa untuk berehat dari hiruk pikuk kota metropolitan yang kami diami. Bila lagi nak cuti panjang? Raya ajer laa kut...okay..chow chin chow...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...