Sunday, March 06, 2011

Week-N

Assalamualaikum...

AHAD dah! Kejapnye weekend dah berakhir! Cepat tul masa berlalu. Dah bulan MARCH dah nie. Minggu lepas dah la aku sibuk uruskan macam-macam. Pas tu ada training plak. Sibuk jer. Batuk dah kurang sket. Orait la. Cuma minggu nie ada appointment dgn doktor je la. Kena pegi. Kang doktor marah lak kan. Hehehe...

Esok Isnin. Mesti banyak keje nie. Adehhh! Harap tak menimbun laa kan barang-barang atas meja. Pas tu telinga pun kena pekakkan jugak. Boring tul nak dengar celoteh "minah tak bertamadun" tu. Cerita dia tak de faedah & tak de kebaikan. Buat sakit telinga dengar ada la. Mau terbakooo telinga nie dengar dia membebel macam mak nenek tua. Hahaha...Harap aku tabah mendengarnya untuk minggu nie. Hehehe...

Dengar citer bos cakap minggu nie masuk sorang lagi budak baru. Huhhh...Kena uruskan laa tu. Aduhhh...banyak lak keje. Mesti nak kena pegi amek stationary laa...uruskan macam-macam laa...pening-pening. Penat tu dah tentu. Fuhhh...harap semua settle la. Yang peliknye bos aku amek semua perempuan je. Dia sorang je jantan dlm department aku tu. Pelik kan? Tapi bos aku okay. Okay dalam segala-galanya. Mungkin dia ske layan staff perempuan dari staff lelaki kot. Atau tak de lelaki yang qualified utk keje di department aku nie? Hehehe...ntah laa...

Okay laaa...yang penting aku nak uruskan uruskan baju-baju kerja before hari Isnin...rutin yang sama jer berulang-ulang setiap minggu. Tak sabar plak aku nak pergi bercuti May nie. Aduhhhh..lama lagi rasanya May tu. Harap semuanya akan berjalan lancar seperti yang direncanakan hehehe chewaahhh...Aminnnn....

Okay laaa...chowwww..Wassalam

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...