Sunday, March 06, 2011

Demam K-Drama Dah...

Assalamualaikum wrth wbkth....

I'm BACK!! Hehehe lama dah rasanya tak menconteng kat sini. Agak dah berkarat dah blog nie. Macam-macam berlaku dan tak sempat nak cerita. Dengan sakitnyer...sibuknyer...dan macam-macam lagi yang berlaku la....tak larat nak tulis dah..nak cerita pun sampai dah luper dah agaknye...

K-Drama? Korean drama actually...aku memang peminat yang abadi laa...tapi dalam tempoh 2 tahun nie aku agak slow sket untuk mengikuti K-Drama...tak tau kenapa. Mungkin sebab aku sibuk layan Anime ngan hubby. Jadi terlupe lak pasal K-Drama. Tapi aku dah jangkitkan penyakit K-Drama tu kat ibu aku lak...dia pun dah jadi peminat...kekadang over lak dari aku hehehe...dahsyattt!!

So, this week aku mula layan satu K-Drama yang terbaru...Princess Prosecutor...Citer dia best laa pada aku. Lawak!! Hubby pun layan gak skali ngan aku...hehe...tapi memang tergelak-gelak laaa layan citer nie...kat mana citer nie ditayangkan? Kat channel ANIMAX, Astro. Tapi biasanya aku tak tengok on the spot laa...sbb sibuk kan. So, hubby tolong rekodkan dan kami akan tengok bila waktu free.

Banyak lagi citer yang direkod lom tengok...tak de masa lak...sibuk scan gambo lak hari ni. So sambung esok je aaa kot tengok tv tu heheh...bleh adjust bile2 kan untuk ditengok....flexible time la katakan hehehe...

Okay laaa nak berehat n tido....daaa nite!

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...