Wednesday, January 19, 2011

Yeay Holiday Time . . .

Assalamualaikum wrth wbkth . . .

Yeay! Hari nie RABU... dan esok CUTI! It's THAIPUSAM. Semangat tul bila cuti kan. Sebab Malaysian mmg suka dengan cuti. Dan time cuti nie laaa nak rehat. Penat menempuh jem di KL. Dan tiba masanya untuk berehat. Apapun kesempatan ni memang aku takkan lepaskan laa...cuma sayangnya aku je yang cuti..Hubby kena lak datang keje. Sian dia. Adehh...tak tau apa nak cakap lak.

Bulan January & February kali ni banyak di isi dengan CUTI. Mula-mula cuti New Year. Kemudian Thaipusam. Di sambung pula dengan Chinese New Year dan Maulidur Rasul. Berderet-deret dan semua gap 2 minggu. Huhuhu tapi lepas tu langsung tak de cuti sampai laa bulan May. So, melangut laa kat ofis tu sampai boring kan!

Yang pasti aku tak sabar menanti bulan May nie. Segalanya telah di aturkan. It's time to have some fun. So, tunggu laa entry tu nanti ek...lebih panjang dari biasa laa kot heheh :)

Beberapa minggu nie...aku tak de la buat entry masakan sangat. Tak de mood. Dan tak de idea memasak sangat kot. Tapi ada gak laa update blog dapur ku itu... harap ada yang sudi menjenguknye. Masa New Year aku try buat Tortilla Ayam. Orait gak la. Dan resepi yang hit adalah Maggi Goreng Mamak . . . sebab masa aku pos semua habaq dah cuba. *blush* Malunya. Sedap ke korang? Sesungguhnya resepi tu tak de tiru sapa-sapa. Semua cuma berdasarkan apa yang aku rasa dan cuba eksperimen di dapur sendiri jer...heheh pada yang mencubanya...Terima kasih yek.

Okay laa...Time to work! Choww....Wassalam....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...