Friday, January 21, 2011

Raja Lawak 5 . . .

Assalamualaikum wrth wbkth....

Ari nie Jumaat. Balik awal macam biasa. 445pm dah kuar ofis. Nak keluar lambat? Tak mau laa...baik balik rumah awal. Hehehe


Tengok TV sambil layan Twitter #RajaLawakAstro ...tweet2 kat Twitter Raja Lawak . . .contestant kali nie orait gak laa...cuma masih belum menyerlah lagi. Kali nie dorang buat siaran langsung di Finas. Dekat je kat rumah aku. Mula2 hari tu heran gak. Setiap Jumaat je sesak dengan kereta depan Finas tu...rupa-rupanya ada Raja Lawak hehehe

Hmmm....esok nak ke mana ek? Tak de kot. Sebab hubby kena kerja. Hmmm...dok umah lagi laa nampaknye. Kena kemas rumah. Mungkin nak ke Pasar Tani Melawati. Tu pun kalau rajin. Tengok keadaan laa gak kot... Sebab kalau Sabtu mesti tak terjaga awal. Mungkin sebab penat sangat.

Ok laa....sambung esok lagi...choww.....Wassalam ....

** Terkini : TBO & KAMI tersingkir. Tapi patut KopiO yg kuar dan bukan TBO


3 comments:

dzu said...

ari ni tak lah cam fryday..

kena fry masa kat blakang weld je sbb panas..

IxoR@ said...

Kite tak layan la Raja Lawak...

hehehe....

Heldamelissa said...

Cik Pora : malam ni byk lawak...hehe :) ok laa nak gelak2..hehe release tension heheh

Dzu : ahaaa tak mcm fryday..mcm monday...heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...