Saturday, April 26, 2008

Meraikan...

Assalamualaikum...

Huhuhu....dah berzaman rasanya aku tak menaip blog sendiri..hehehe...tak de idea sebenarnya..ni sambil layan lagu Peterpan (adehh tak dpt join konsert Peterpan kali ni)...baru lepas tengok AF tadi..layan macam-macam channel...pas tu borak ngan Ibu kat tepon...hehehe...macam-macam dia cerita...ada rompakan laa kat GIANT & ECONSAVE Manjung...huhuhuh...takutnya...yang merompak tu Myanmar...huhuhu...masa sebelum rompakan Ibu memang dah nampak depa berlegar-legar...alhamdulillah dia beredar awal..risau gak..

Hari nie (pagi esok la...) tak tau laa...nak jalan nie....pi jejalan ngan Long...nak pi celebrate birthday aku & anniversary wedding aku & hubby..hehehe...tak tau ke manaa....mungkin pi makan-makan kat Cozy Corner kot..tak tau laa...ikut jer...heheh...orang banjer...(wish to have my own birthday cake...) huhuhu....tak pe...minggu depan balik umah IBU...nak pi celebrate gak kat sana..hehe...hadiah? Hmmm...tak de gi hingga saat ini...uuwaaaaaa...everyone forgot about my birthday....hmmmm

Aku harap bulan nie 'pokok goyang' laaa...dpt durian runtuh sket..nak beli handphone & kamera Lumix kot..hehehe..hope ada laa..jangan tak de..kang keciwaaaa aku jadinyer....kamera aku yang KODAK nie pun dah problem lak..adehhh....time cam nie laaa semua jadi tak best...tension jerr...tak bleh nak buat KODAK moment dah...saboo je laaa...aku pun dah lama tak bergambo....ingat balik umah Ibu nanti nak gambo semua 'adik-adik' aku yg makin montel & nakal tu...huhuh...

Ok laa...nak sambung layan lagu-lagu Peterpan...huhuh...layan keciwaaaa....huhuh..okiess..choooowww...good nite...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...