Tuesday, March 04, 2008

Dah lama tak menulis...

Assalamualaikum...

Hmmm...lama plak rasanya aku tak menulis...selalunya kalau aku tak dok depan pc nie...banyak tul idea mencurah-curah...bile dah dok depan nie..terus kering idea tu...tu yang jadi malas tu...dah jadi terbantut plak hasrat nak taip...hehehe :) sudahnye...dok buat benda lain plak...upload gambo je laa....

2-3 hari nie aku dok update gambar & resepi jer laa...sebab sepanjang weekend lepas...banyak gak laa aku snap...eheheh...jadi up laa time aku rajin...kalau tak jangan harap laa nak tengok kerajinan aku tu..kekadang jer..bermusim...hehehe...

Tadi hubby diserang demam laa plak...so, balik tadi terus laa masakkan bubur nasi + sup ayam + cendawan goreng ....snap gambo? tak sempat...sebab nak bagi makan orang sakit..nampaknyer dah sihat....harap ok lee...hehehe :) air tangan nie gak penawarnyer....masak best2 untuk yang tersayang...hehehe :)

Hmmm...esok best sket aku nak pi keje..sebab bos aku yang sorang tu tak de...sorang gi pi cuti..2 orang pi training..tinggal aku berdua ngan akak sorang tu..bleh laaa...jadi laa...kalau ramai2...adehh pening pale den...hehehe :)

Ok laa...rasanya dah mengantuk dah nie...nak tido laaa....okiesss...chowww...

Wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...