Friday, August 24, 2007

Kepulangan...Merdeka!!

Asssalamualaikum wrth wbkth...

Hai...lama tul aku tak mencoret di blog kesayangan ku ini...hehehe..sebab sibuk menyiapkan beberapa kerja di ofis dan juga menyediakan forum khas utk bekas sekolah ku..saja laa..atas permintaan, baru kini dapat aku laksanakan...lantaran kesibukan menganggu masa...jadi ada masa lapang baru la dapat aku buat...sehinggakan blog sendiri terdampar sepi tak isi...hehehe...tak pe..aku kini kembali...hehehe...

7 hari lagi...kita akan menyambut Hari Merdeka yang ke-50...Aku bersyukur diatas kemerdekaan ini yang dikecapi 50 tahun lepas...betapa bebasnya negara dari belenggu penjajah yang mengambil kesempatan ke atas negara...tapi tanpa mereka yang menjajah..mungkin negara kita hari ini takkan akan mendapat pembaharuan yang kita kecapi selama ini...ada hikmahnya disetiap kejadian di masa lalu...apapun doaku..semoga negaraku sentiasa aman makmur untuk selamanya...dan aku bersyukur dilahirkan sebagai anak merdeka...

30 Ogos nie...aku dah beli tiket..nak balik umah ibu...hehehe..then nak celebrate besday dia yang baru lepas nie 21 Ogos..hehehe..10 hari sebelum Merdeka...usianya menjangkau 49 tahun pada tanggal itu...memang anak Merdeka...cadang nak pegi Secret Recipe...tempat kesukaan dia sekarang nie...hehehe...so, bleh laa belanja dia makan...

Okeh laa..nak sambung keje yang banyak atas meja...petang nie nak pegi pasar malam...pas tu nak beli tiket raya...hehehe..dah jual seh tiket bas raya...sapa nak beli..baik beli sekarang...kang tak de lak tiket tu...hehehe...Okies...chow chin chow....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...