Wednesday, August 29, 2007

Ambang Merdeka.......

Assalamualaikum wrth wbtkh....

Esok aku cuti...yahooooooooooooooooo!!! Best tak terhingga...sebab aku amek cuti esok...sebabnya nak balik umah ibu...then tak de tiket petang...jadi aku amek bas pagi...hehehe..senang sket..jadi aku sampai awal sebelum ambang Merdeka...sebab kalau aku sampai tengah malam...sure jem tu...mak aku mesti bisingnye laa...yer laa..time nie mat mat rempit tunjuk skill ngade-ngade...jadi baik aku amek inisiatif untuk mendapatkan tiket awal sket...hehehe..pas tu petang aku leh laa pi lepak-lepak kat pantai ke kan...hehehe...

Balik nie banyak agenda..nak celebrate birthday ibu yang tertunggak kan...hehehe...so, nak banjer dia makan kat Secret Recipe...tempat kegemaran dia...nak makan apa...order laa kan..janji makan...may be dia nak Kek Durian kot...hehehe...apa-apa je laa...

Agenda lain ...aku tak tau plak nak buat apa laa...may be dok umah atau pi shopping kot...hehehe....rasa ada duit bleh laa shopping...kalau tak de...nengok jer laa apa yg bleh tengok...heheheh...part nengok je tu yg paling tak best sekali la...buat sakit mata je nengok..sebab tak dapat beli...

Offline...aku offline sampai Ahad laaa...Ahad petang tu mungkin laa aku online...hehehe...tak pe laa..kira totally vacay aaa nie..tak nak gangguan..hehehe...dan tak nak mengganggu laa konon...nak tengok tv or makan...lagipun mak aku cakap dia nak buat Laksa Johor..huhhh..lama tul aku tak makan Laksa Johor...rindu kat makanan tu...maklum laa..orang Johor...mesti laa suka kat Laksa Johor tu...

Okay laa...aku nak sambung keje yg menimbun...nak siapkan before balik nie...okeh...see ya on Monday!! Chow..........

Wassalam......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...