Wednesday, November 02, 2005

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum wrth wbkth...

Apa khabar kengkawan ku? Mesti tak ramai laa yg online masa raye nie...maklum ler...semua balik kampung...anyway, aku memang online laa jugak..macam biasa...tak der yang luar biasa lar...Esok raye...yahoooo...Tiap-tiap tahun macam biasa laa...masakan utama..Rendang daging, ayam masak merah, masak lodeh & ketupat laa...tahun nie raye sejuk sket...sebab hujan jer..hehehe...best tido le jawabnya...memang malas pi beraya laa plak...rancangan tv...aku hanya nantikan yang di Astro jer...yang kat tv lain kebanyakannya dah tengok...malas laa nak tengok rancangan yang sama kan...better tengok yang belum tengok jer...cuma ada sesetengah jer boleh tengok laa...

Raya tahun agak meriah sket laa kat aku & ibu aku...sakan tang kuih & tang baju laa..aku dok susun baju jer tahun nie...biasa la kan...dah lama tak beli baju...baju pun tak update..biasa laa...ketinggalan zaman sket...la nie ekonomi aku dah okay laa sket..biasa laa...tapi still kena beringat gak lar...tak leh boros sangat...hehehe...makan semua mesti kasi habis...tak leh membazir..tak elok...hehehe....

Hmmm...ingat nak tukar phone..may be NOKIA atau SAMSUNG...tengok laa model yang mana plak aku berkenan kali nie....mungkin Nokia...mungkin SONY ERICSON..mungkin SAMSUNG atau MOTOROLA...mana satu pilihan hati...ada dah 2-3 target aku...tepon aku nak bagi makcik aku...ntah laa..nanti dah beli aku update lagi laa blog aku ek...

Apa lagi ek...aku tak leh tido...nak sahur dah jap gi..kalau tido..sure lebur abih aaa...tapi lepas subuh sure aku zzzzzz jer...mak aku sure membebel macam petang semalam...aku terlena lepas pasang fius elektrik..hehehe..punye la dia marah..sebab aku tak masak lagi untuk berbuka puasa...tapi aku dapat siapkan gak la lauk buka...chef la katakan...hehee...dapat buat ikan bawal goreng lada & sayur campur..orait laa kan...dari tak der terus...isk isk isk...hehehe...aku dah biasa masak time balik keje...masak laju jer...macam robot..hehehe...selalu dalam bulan pose..aku balik memang macam lipas kudung..nak cepat jer...sebab nak masak biler balik umah...beli tak best sangat..lauk cam hampehhh...

Ok laa...nak rest jap...nanti aku buat entry raye lagi kay...siap sekali ngan gambar la kan...okiess....choww..

Wassalam..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR & BATIN

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...