Wednesday, November 30, 2005

Kerna Terlalu Mempercayai....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi semua! Baru ada masa nak buat entry time lunch...kalau tak memang tak der masa...memandangkan kerja baru dah tiba...kena settlekan dalam masa 3 hari semuanya...kalau tak menimbun keje aku lar...biasa la kan...keje kalau tangguh jadi banyak laa...

Hari nie mood aku tak berapa baik sangat laa...mulut jahat jer...ada jer nak komen balik apa orang cakap...sakit hati sebenarnya...sebab bas yang lewat...segalanya jadi buruk jer...kalau di tunggu tak der...tak di tunggu berlambak lak...tension jer...tu satu hal...hal lain lak...kekadang kita sangka orang yang disekeliling kita tu laa orang yang kita kenal...dan mungkin orang yang kita mesra...tapi sebenarnya tidak...sampai satu masa-masa tertentu kita akan kenal kriterianya yang sebenar bila berdepan dengan satu-satu masalah...ntah laa...susah...ada kawan susah...tak der kawan pun susah...Ntah laa....

Hmmm..minggu nie pegi umah makcik aku...sebab sabtu nie dia nak bawak aku pegi Jalan TAR...cari barang hantaran semua tu laa...mana nak cari renda lar...net la...reben laa...bunga lar...banyak la benda nak carik..aku ingat nak pegi carik kain baju sekali..tengok keadaan cam ner dulu laa...sebab banyak benda nak buat laaa...pening pala aku...semua kena buat sendiri...kalau ada orang tolong tak pe la gak..kekadang aku jadi malas nak buat majlis cam nie...especially kalau tang jemput orang..jemput salah, tak jemput lagi laa...ikut kepala aku...better buat simple jer..majlis yang dihadiri sanak saudara jer...kengkawan tak pe laa...lenkali jer laa..hehehe...lagipun banyak benda nak buat laa...itu ikut otak aku laa...kalau ikut otak mak aku...hehehe..dia nak yang grand...ntah laa..tak tau kenapa...mungkin sebab aku la satu-satunya anak dia...ihikss...best gak...budget memang laa dia keluarkan gak..hehehe...aku kuar sket2 jer laa..hehehehe....tak gitu...

Ok laaa...nak pi minum air jap...haus nak mampus laaa...tad pi pantry tak der air lak...mana aku nak carik air nie..huh..jenuh laa...nak turun balik pi cafe lagi la malas...nyesal lak tadi tak beli air sekali...hehehe...okies...choww....

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...