Sunday, June 19, 2005

Hujung minggu...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi...ihikss...aku kat umah makcik aku lagi...lepak sini sejak semalam...dan pagi tadi baru aku tido...sebab layan VCD citer Jepun...White Tower...ahakzz..giler tul..tak penah aku tido selewat itu sejak keje laa...dah lama tak buat macam tuh...dulu rajin lar nak buat macam tu...tapi la nie memang tak dak masa nak buat lagu tu la...hehehe...

Anyway, aku sibuk baca novel sejak dari tadi..semua pinjam kazen aku punyer..hehehe...dah lama siot aku tak baca novel...dulu aku rajin beli novel la...la nie macam malas lak nak beli...so, pinjam jer dari yang sedia ada kan...hehehe..jimat sikit la kan...tadi ada makan-makan...makan KFC...kebetulan kazen aku si Boy nie punya besday...kami sebaya...so, dia pun 25 la...HAPPY BIRTHDAY my dear cousin...harap ko bertambah matang..& jangan nakal-nakal lagi kay...

Apa lagi ek nak membebel? Esok dah keje...perghhh...aku dah terbayang semua kerja yang ada di atas meja aku last Friday...semua yang masuk after 4.30pm kena settle by Monday..aduhh...kejar dateline tul..lil bit pressure la keje kat situ...pening pala aku dibuatnya..tapi dah nama pun keje...kena la keje kan...esok kuar pagi balik petang ...balik banyak benda nak buat...huh...rutin 5 hari...sure penat giler...biasa la tu kan...nasib baik keje 5 hari je...kalau 5 1/2 hari...mampus...penat nak mai opis la...tak larat...dah la jauh kan...

Okies laaa...this week mungkin lama sket nak tunggu aku update...may be dalam nexy week baru update lagi...kalau larat tunggu..kalau tak...tak pe la kan...anyway thanks sebab sudi menjenguk ke blog ini...okies...

Chow...adios amigos...bye..

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...