Sunday, June 26, 2005

Demam Panas...

Assalamualaikum wrth wbkth...

Alahaiii...nak dijadikan cerita aku demam semalam...ntah la macam mana bleh demam aku pun tak tau lar...tetiba jer...masa aku keje hari Jumaat memang dah tak sedap badan...rasa macam nak tumbang jer...menggigil siot...last-last aku half day jer laa..apa lagi...balik je umah...makan ubat..terus tido..tapi bila bangun masih sama...disebabkan tak der sesapa temankan...aku pegi esok jer la klinik...pegi ngan cik abe...hehehe...nasib baik ada dia kan...nak jalan sendiri sure tak larat...menggigil tu...panas sejuk panas sejuk...lepas pi klinik makan bubur kat Mc D...tu je yang aku bleh makan..yang lain rasa macam nak terkeluar balik je...ntah laa..

Nie hari nie dah okeh..tu pasal aku siap ada kat cc lagi nie...nak singgah Giant beli Yougurt...singgah cc sat lar kan...bleh le check email sekali..n update blog...tak pegi umah cousin aku minggu nie...kang bosan plak depa tengok muka aku...next week cadang nak balik umah aku kat Lumut...tengok la cam ner...rindu nak jumpa mak aku & adik-adik aku tuh...heheheh...tambahan musim durian...mak aku lar yang suka..aku tengok dia makan jer...tak berapa nak makan sangat...2-3 ulas jer larat...hehehe...kalau tempoyak aku suka la...sebab makan ngan sambal belacan...ada rasa pedas-pedas sket...hehehhe...

Okies...nak chow..nak pi giant...tak mo balik lewat sangat...sekarang nie musim jenayah di mana-mana...susah nak jalan sendiri...kena ada black belt baru selamat..tu pun belum tentu kan...okiess...chow..adios amigos...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...