Monday, February 10, 2014

Jom Jalan : 100 Doraemon Secret Gadgets Expo

Assalamualaikum...

Weekend bermula. So macam-macam laa aktiviti di buat kan. Dari wedding sampai laa ke sessi jalan-jalan memenuhi masa weekend. 

Weekend ni kami ke 100 Doraemon Secret Gadgets Expo. Lokasi adalah di Viva Home Mall, Cheras. Dah lama tak ke mari. Jadi time nie laaa nak melawat. Ambil peluang yang ada untuk jalan-jalan bersama yang tersayang.


Memandangkan kami dah beli tiket untuk masuk expo ni siap2 di stesen minyak BHP, jadi kami bleh laa terus masuk ajer tanpa membeli tiket di situ. Kalau nak beratur kat situ, mau pengsan gak, que dia panjang sangat la. Tak koser...so, baik beli siap2 kan.


Tengok que panjang di kaunter tu. Sampai tertido budak tu dalam stroller tunggu bapak dia beli tiket. Tapi memang orang ramai sangat dihujung minggu. Bleh gak beli online tiket dia. Kalau rajin pergi laa beli kat stesen minyak BHP. Tu aje yang paling senang...
 
I'm here...
Jom masuk untuk melawat kawan-kawan.




Dan kisah Doraemon bermula...jom jalan-jalan di dalam. Kalau nak tengok semua gambar memang pengsan. Banyak woooo....



Ramai kan orang datang. Memang penuh dengan orang Viva Exhibition Hall tu. Memandangkan weekend, jadi memang ramai sangat laa manusia. So bersabarlah dengan macam-macam peel orang dalam tu yek...




Kawan-kawan. Jom kita pulang!! Nak tau best ke tak moh le ke sini yek...kalau tak, memang tak tau laaa apa di dalam kan..

Bye kawan-kawan..Doraemon nak balik dah!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...