Tuesday, December 31, 2013

Imbasan 2013 ....

Assalamualaikum...

Hari ni last 2013. Apa yang kita lalui di tahun 2013, kini menjadi sebahagian dari dalam lipatan kenangan kita untuk meneruskan tahun berikutnya. Segala pengembaraan aku yang baru suku sahaja bermula akan di tambah lagi pada tahun 2014. Semoga aku diberi kesempatan dan kelapangan, moga rezeki dari segi kesihatan dan kewangan bertambah untuk meneruskan hobi ini. Mengembara juga membuka mata dan banyak mengajar aku erti kehidupan. Menambah banyak ilmu yang mungkin aku tidak ketahui selama ini. Terima kasih 2013 atas segala kenangan...

Perjalanan terhad 2013..anyway it's fun! Domestic & International...

January
Pulau Pangkor - Office Teambuilding
Ho Chi Minh City, Vietnam


September
Ho Chi Minh City, Vietnam
Cameron Highlands



Tahun nie memang aku tak banyak sangat berjalan. Sebab Mr Hubby tahun ni plak banyak sangat project2 di office. So, banyak perancangan yang tergendala la gitu. Tak pe..2014 masih banyak masa. Boleh lagi berjalan-jalan...tak gitu!! Itinerary 2014 sudah menanti....cuma nantikan sahaja....

Semoga Allah permudahkan 2014 untuk ku dan keluarga ku... Amin!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...