Thursday, March 29, 2012

:: Rindu Pada ... ::

Salam semua,

Dah berminggu tak berblogging. BZ tahap Gaban dah nie. Hehe...ntah laa sejak akhir-akhir nie BZ kalahkan menteri dah. Pening pale dah bile fikir pasal kerja. Sengal jiwa ajer...So, last weekend aku cuba habiskan cuti aku selama 3 hari di luar dari KL.

Balik ke rumah Bonda di Lumut. Rindu. Ziarah Bonda yang lama tak diziarahi. Sambil tu hantar "baby" kesayangan balik ke sana. Sukanya Bonda padanya. Abis laa aku nanti akan menangung kerinduan padanya. Hmmmm...nak buat cam ner kan. Terpaksa.


Dia nie memang Tokei Selipar Gombak Jepun agaknya. Suka sangat peluk selipar. Kat umah aku pun dia peluk-peluk macam bantal. Hehehe suka tengok aksi dia yang comel tu. Ingatkan di rumah aku aje...rupanya di rumah Bonda pun sama gak. So, memang peminat selipar ler tew...hehe..biar laa asalkan ko bahagia ehh Koko Chang...Ye...nama dia KOKO CHANG...ala2 Korea sket. Sebab Mamanyer nie K-Pop ler sangat!

Sebelum balik KL..tengok muka dia dah sayu aje. Macam nak nangis aje ...sedih. Bonda cakap lepas kami balik tu dia dok Meow Meow depan pintu bilik. Carik kami. Alahai sedihnye. Sian dia...Harap dia OK...lagipun Bonda memang sayanag padanya. Kami tahu itu.

Sempat pose ngan Koko Chang before berangkat...tapi muka dia masa tu macam nak merajuk + menangis dah ... OK, jaga diri baik2 yek sayang...muahhhhh....cayank selalu...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...