Thursday, February 02, 2012

:: Kerja...Kerja & Kerja ::

Assalamualaikum....

Alahai. Cuti dah abis. Esok KERJA. Cuti sehari. Keje 2 hari. Then cuti lagi sampai Selasa. Maulidur Rasul + Thaipusam. Malaysia memang kayooo cuti. Tapi malas nak ke mana-mana laa cuti. Sebab mesti highway jem giler! KL lengang sket laa....kalau perayaan yang panjang baru kosong sesangat...heran aku dorang nie...rajin jalan-jalan...duit sentiasa ader aje kan...hmmm...


Kerja sok mesti penat. Sebab kena cover kerja untuk 3 orang. 2 cuti. Sorang lagi? Tak de function pun kalau ado di ofis pun. Semak ofis ajer...Ntah kenapalah dia tu kerja aku pun tak tau la. Baik dia dok umah ajer. Last2 aku yang letih la kan macam biasa.

Yang pasti esok kalau balik kerja sah aku melepek laa kan. Letih sungguh laa...nak buat cam ner kan...kerja. Amanah. Jadi kena buat keje untuk gaji HALAL laa kan. Okay laa...baik aku tido dulu. Kang esok tambah penat. Walaupun rasanya memang dah agak lewat sangat nie...Adeiii lalai bile berinternet...okey...choww...sok sambung gi ek..

Wassalam....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...