Monday, December 27, 2010

R E L A X Time....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hi! Ihihi...hari nie ISNIN...dan aku cuti...duduk di rumah. Melayan tv dan masak apa yang perlu untuk hubby. Sian encik hubby kena kena keje ari nie kan. Heheh .... tak pe laa sekali sekala pergi keje sorang-sorang kan..pe salahnye kan...


So, hari nie memang aku betul2 melepak jer la. Pagi tadi gorengkan bihun untuk bekal hubby. Dah siap2 semua. Hubby pegi keje aku sambung laa tido balik. Ngantu sehhh...sebab semalam aku tak leh tido. Tak tau nape...last2 terus bangun laa kan...pagi baru aku tido...heheh :) Esok dah kena keje macam biasa. Tapi RABU aku sambung balik cuti teruuuuussss sampai hujung tahun heheh ...jangan jealous! Heheh ...

Okay la.. nak buat minum petang untuk hubby. Sat gi dia dah nak balik. Jadi buat minum petang plak laa....dinner semua dah siap tersusun di atas meja. Heheh..chowww...

Wassalam....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...