Thursday, June 24, 2010

Rindu....

Assalamualaikum wrth wbkth....

Huhuhu...saja update...tangan terasa rajin plak nak update malam nie....tetiba teringat kat kucing kat umah Ibu... si Mek & anak-anak dia...nakal dan lincah...rindu plak nak peluk-peluk mereka nie...syok tengok gelagat mereka...malam je tido dlm enjin kereta...saboo je laa...tapi kecik-kecik memang nampak kiut....dan besar tak tau la kan...Mek nie anak angkat Ibu le...selalu tumpang makan kat umah..kesian...jadi Ibu aku bg laa makan..dan terus lak bermastautin kat situ...sabooo je laa....

Mek (Ibu Kucing)

Anak-anak si Mek nie ada 3 ekor...si Lola...si Lili...si Lulu... Ibu tak bg nama..tapi aku yang memandai bagi nama...nakal..suka lari sana sini....tapi takut ngan orang...bila nampak orang lalu je..mula laa nak nyorok... hehehe...pas tu masuk dalam enjin kereta..saboo je aaaa..

Si Lili (Depan) & Si Lulu (Belakang)

Si Lola .. baru bangun tido dlm enjin kereta

Bila laaa nak amek cuti dan balik rumah Ibu nie? Alahai..rindu kat Ibu n 'adik-adik' genit yang nakal tu...alahai...bulan depan akan cuba susun jadual waktu balik...nak balik gak tu...hehehe...nanti laa...memang nak balik....cuba-cuba curik masa nanti...

Ok laa..nak layan tv plak..tapi mata dah berat....mungkin nak tido laa kot...Good nite...daaa



2 comments:

meo188 said...

hahahahahaha... comel

Heldamelissa said...

comel kan.. heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...