Monday, January 12, 2009

Aktiviti Hujung Minggu....

Assalamualaikum wrth wbkth...

Hehehe...kat ofis baru aku nak online..biasa laa kat umah ...MALAS...lagipun semalam 'sibuk' tengok tv...dari satu cerita ke satu cerita lain aku tengok...dari RTM1 sampai laa ke channel Discovery Turbo aku layan...keh keh keh...hari relax sedunia...tapi semalam memang aku benar-benar malas...heheh ...tak tau laa angin MALAS dah berTIUP agaknye...tu pasal dok melepek depan tv jer....Masak pun ala kadar jer...Cuma hari Sabtu je aku masak best...Peria goreng cili, daging black pepper...then lebihan Peria aku goreng tepung..sedap & rangup!! Pas tu tetiba rajin aku buat la sambal belacan...hehehe..pembuka selera...biasa laa...tak de tak best rasanya...

Konon semalam nak laa keluar beli barang...tapi semua rasa macam terbantut je aktiviti..so, baik aku lepak kat umah jer laa..merehat-rehatkan otak jer laa..heheh :) bantai tengok majlis persandingan si Mawi-Ekin....sekali sekala tengok...walaupun tak bape suka...tak de laa aku benci...sekadar nak tengok semeriah mana wedding depa tu...heheh :)

Nie kat ofis...bosan gak....esok bukan giliran aku...so, esok tak dapat laa nak online..mungkin nak tido laa kot kat meja..heheh...betul2 angin M aku dah tibe...heheh nak kuar pi makan pun aku malas sekarang nie..konon nak jaga badan..tapi tak terjaga gak aku tengok...heheh ..ntah laaa...hehehe...

Ok laaa...nak clearkan keje before balik....harap lusa dapat blogging lagi...banyak nak citer...tapi tetiba kering idea....nie semua sebab M besar dah datang..hehehe...mata pun dah kuyu je....ok...jumpa lagi...chow chin chow...

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...