Friday, June 22, 2007

:: Lumut...Here I Come... ::

Assalamualaikum wrth wbkth......
Petang nie lepas keje......terus menuju ke Puduraya...macam biasa la...nak balik ke Lumut...dah sebulan lebih tak balik...tak sabar nak jumpa Ibu..& adik-adik aku yang comel-comel tu..dah besar sekarang nie Ibu cakap...depa makin nakal...mesti geram je tengok dorang lari-lari..hehehe...esok nak main puas-puas ngan depa...

Hmmm...petang nie naik bas Transnasional...jam 8.30 malam...malas nak amek 7 lebih lak..sebab takut tak sempat nak makan plak...sampai KL pun dah 6.30 petang...nak tunggu hubby lak...dia lagi best..dari Damansara...lagi la lambat sampai..sure tak sempat nak makan...tak pe sampai lambat pun..janji sampai laa...sebelum naik bas..nak makan dulu...hehehe..kang tak makan lapaq lak....dalam bas tido je laa...Harap tak hujan...

Cakap pasal hujan...semalam aku jenuh mengharungi hujan lebat..dari ofis sampai le ke rumah...masa turun kat stesen LRT Wangsamaju pun masih hujan..masa tu kul 7.30 malam...pas tu aku terus ke Carrefour..beli barang sket...beli bantal RM6.90 jer...hehehe..murah la tu...then balik...masih hujan gi tu...sampai umah pun masih hujan lagi...tak pe laa...asalkan tak berkilat-kilat macam sebelum aku naik LRT..sampai takut aku nak jalan..hehee

Okeh laa..nanti aku story lagi minggu depan...& update gambar adik-adik aku yang comel lote tu...hehehe..okies...chow...

Wassalam...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...