Wednesday, January 24, 2007

Eye On Malaysia...On board!!!


Assalamualaikum wrth wbkth....

Hmmmm...mesti sekarang orang Malaysia sedang sibuk mengatakan tentang Eye On Malaysia...hehehe...so, aku pun mengambil kesempatan minggu lepas untuk 'menziarahi' Taman Tasik Titiwangsa yang tak pernah aku jejaki lagi semenjak aku tiba di KL 6 tahun lalu...mesti korang tak percaya...memandangkan aku memang tak suka sangat pegi area tu...ntah la...tak tau kenapa...pegi Titiwangsa pun tak lama..lepas aku tangkap gambar...dalam 30 min lepas tu kami blah...hehehe...ramai sangat orang..kepala aku pening lak petang tu...balik terus demam..hehehehe...kelakar gak...yer laa...tak tau naper...hehehe...

Kononnya Eye On Malaysia nie...pusing pusing bleh nampak satu KL...hehehe..tak tau laa...aku tak naik lagi pun...sebab masa aku sampai kat Titiwangsa...jalan tu jem giler....then masa lalu kat tepi tu...aku tengok ramai gile orang baris pi sana...huhhh..tak kuasa aku nak baris selama itu...sah-sah laa aku lapaq balik lepaih tu...hehehe....baik aku tengok kat TV jer...atau aku naik Menara KL jer...sama gak...bleh dok lama-lama kat atas...nie tak..sekali pusing jer...dah dikenakan bayaran RM15....hmmm...ada ruginya gak kan...hehehe...

Okay laa..ada story best lagi aku letak ek...chow.......adios amigos.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...