Monday, January 02, 2006

Rentetan 2006 Bahagian 2

Assalamualaikum...

:: Bahagian 2 : Konsert Peterpan di Kuala Lumpur ::


Gambar Arial..hehehe...aku suka gambar-gambar yang aku tangkap(walaupun byk gegaran...sebab ada perempuan giler dok langgar kamera aku jer)...kalau nak tengok gambar penuh...sila ke fotopages & multiply aku...sana ada gambar sepanjang konsert tersebut...bak kata aku dalam bahagian 1...memang best konsert tuh... cuma hujan jer yang ganggu sedikit sebanyak perjalanan konsert...namun ia tak mematahkan semangat peminat-peminat Peterpan..dan antaranya aku laa...peminat comel...kudus...dan mulus...hehehe...apa-apapun syabas Peterpan...lagu korang bleh layan laa beb!! Aku suka...

Sepanjang konsert...memula pembuka jam 8.30pm tu...kumpulan Pretty Ugly nyanyi...bleh laa...walaupun aku tak baper suka...then kumpulan Gerhana Ska Cinta buat persembahan...masa tu hujan masih renyai la...tapi persembahan tetap mantap...dan kami tetap basah...hehehe...ada yang pakai baju hujan...kira selamat laa...tak teruk laa basah...aku tak basah sangat...sebab ada "jaket kalis hujan"...hehehe...kira ok laa...tapi seluar...kasut...semua dah kena lumpur padang...uuwaaa...jenuh laa...jenuh nak basuh kasut...memang basah sebasah basahnya aaa...stoking aku dah tenggelam bersama kasut...rasa geli plak tengok kaki sendiri...

Peterpan muncul kira-kira jam 9 mlm...selepas Gerhana Ska Cinta nyanyi...Nie antara lagu yang di dendangkan pada malam tu oleh Peterpan...

1. topeng
2. kupu-kupu malam
3. menunggu mu
4. mungkin nanti
5. ada apa dengan mu
6. khalayan tingkat tinggi
7. tak bisakah
8. jauh mimpiku
9. aku dan bintang
10. di atas normal
11. ku kata dengan indah
12. semua tentang kita
13. bintang di surga
14. taman langit
15. Membebaniku
16. sahabat
17. Langit Tak Mendengar
18. Menunggu Pagi

Sorry lagu Peterpan tak inorder..hehehe...lupa laaa...main taram jer nier...anyway, memang layan laa...tapi ramai bapuk siot...pakai cun abih...kasut tinggi, baju seksi...hehehe...lawak gak tengok gelagat depa nie...ada memacam gelagat yang aku jumpa masa konsert...ada yang pergi konsert..tapi tak macam pergi konsert...ada ke dok berpeluk jer...dok diam jer...iskk..nie pegi konsert ke atau pergi dok diam jer...iskk....memacam peel...hehehe..dok main rambut...dok main henpon jer...hmmm....apa daa..

Okeh laaa...nak chow...banyak keje maaa...babaiii....

Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...