Friday, April 01, 2005

PETERPAN ku cayank....

Assalamualaikum wrth wbkth....

Hari ni hari yang bosan...aku jejalan lepas keje dengan member ofis aku...hehehe...jalan punya jalan akhirnya aku ambil keputusan untuk pegi Mydin dengan dia...hehehe...apa lagi..1st tempat yang aku pegi ialah tempat CD jer lar kat Mydin tuh...hehehe...dan akhirnya aku nampak Peterpan aku...hehehe...excited sangat biler nampak...terus beli ler...murah lak tuh...hehehe...

Dah sekali jalan tuh...aku terus lar ke butik Avon...alar, saja tengok-tengok benda-benda yang boleh dibeli kan...kalau tak memang malas nak jalan punyer lar...sebab lebih suka balik umah lepas terus keje..maklum jer lar...penat giler...kuar gelap..balik pun gelap...so, baik aku balik jer and rehat di rumah kan...lebih baik setelah letih giler...nak jalan tu boleh tapi kereta tak der...takkan nak naik bas jer...hehehe...

Anyway, betapa seronoknya aku nie...sebab tengah dengar lagu Peterpan...aku tau kalau member aku si Syukree tu tahu aku dah suka Peterpan sure dia gelak punyer...hehehe..sebab dulu aku kutuk dia suka Peterpan...hehehe..sorry ek Syuk...anyway, PETERPAN BEST!!!

Okeh laa aku nak kuar jap...beli barang untuk minggu nie...stok mingguan lar...macam biasa kan...okiess...adios amigos...chow..

Wasssalam...

p/s sorry la coz aku lambat update...busy sepanjang minggu lar...c ya!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...