Wednesday, May 19, 2004

My First Blog

Assalamualaikum...

Hi kawan-kawan ku semua...well, sorry sebab saya tak reti tulis sangat..maklum jer laa..blog yang pertama...tak pe...nanti bila dah reti dan banyak idea saya akan pos lebih banyak lagi...sampai korang sendiri pun tak larat nak baca lak lepas tuh...hehehe...

Sekarang ni...tengah cuti semester...sebulan...awal June nanti masuk la balik semester...doa-doakan aku berjaya kay...aku tak sabar nak habiskan belajar nie...banyak benda nak buat bila dah habis belajar ni kan...nak kerja...nak sara keluarga...nak berbakti pada keluarga...nak kahwin? Hehehe...Calon...ada..ramai..keh keh keh..buah hati pengarang jantung aku...ada...jangan risau...kalau jadi...aku jemput korang ke majlis aku nanti...sure korang dapat merasa nasi minyak aku nanti...hehehe..jangan risau..kad jemputan belum diedarkan lagi...so, masih sempat nak jadi kawan aku lagi...kalau jadi kawan baru leh dapat kad jemputan kan...hehehe...

Okeh laa...nanti saya sambung lagi coretan ini di masa lain..okeh..adios amigos..chow...byee....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...