Showing posts with label Gathering. Show all posts
Showing posts with label Gathering. Show all posts

Saturday, July 27, 2013

Makan2 Before Puasa di Ofis

Assalamualaikum....

Sebelum bulan Ramadhan menjelma biasanya kami semua akan buat satu makan-makan di ofis. Biasalah laa kunun nak buat potluck reramai. Seronok gak sekali sekala macam nie kan. Makan bersama-sama rakan ofis di dalam bilik komuniti. Bukan selalu duduk semeja makan kan...kali ini, hidang dan makan sama-sama. Untunglah ofis ada microwave, jadi bila tiba waktu lunch semua makanan akan dipanaskan. Senang laa bleh makan panas-panas. Best aja feeling2nye...tul tak?

Banyak gak kami bawak ari tu. Antara lauk-lauk yang ada : 

Asam Pedas Pari (ni aku masak...licin abis, sedap kata dorang, alhamdulillah), Begerdil (Azura bawak), Rendang Ayam Noghori (kak Leen), dan Sambal Daging (Inn) ..ada lagi lauk2 lain tapi sebab nak makan punyer pasal semua terlupa nak makan daaa...biasa laaa kan..dah lapo dan tak saboo sangat nak makan. Semua lupe daaah...
 

Lepas makan harus laaa bergambar walaupun gambar sendiri tak de kan. Redho aje laa....janji makan ramai-ramai kan. Syok merasa kemeriahannya.. Terima kasih laaa kerana sudi join yek kengkawan...pas raya kita buat potluck raya lak ehhh....

Tersadai kekenyangan....



Monday, February 05, 2007

Gathering Ex-SMTSI @ Souq, Putrajaya

Assalamualaikum...

Nie laa gathering yg aku pegi Ahad (4/2/2007) lepas...seronok gak..ada budak junior sekali datang...walaupun tak ramai..kira ok la kan...dari tak de...anyway TQ kat adik-adik yang datang...hehehe..harap lenkali ada lagi...datang laa ramai-ramai kay....



Tuesday, October 31, 2006

Gathering Raya Ex-SM Teknik Seri Iskandar

Bila tengok balik gambar kat atas....Rasa seronok sebab dapat bertemu kembali dengan rakan-rakan sekolah....walaupun kehadiran macam tak cukup orang jer...tak happy laa...& BIG THANKS kepada yang hadir pada hari tersebut....tanpa anda..Gathering ini takkan menjadi....TQ TQ TQ....

Gathering nie berlangsung di Bilik Pameran (Bekas bilik guru masa kami bersekolah di sini) Sekolah Menengah Teknik Seri Iskandar, Bota, Perak. Majlis bermula lebih kurang jam 10 pagi..di hadiri oleh rakan-rakan Ex-Techsis...Cikgu yang hadir...Cikgu Sabri (cikgu matemetik kami dulu)....

Okay laa....semoga jumpa lagi pada gathering akan datang....tunggguuuuuuuuuuuuuu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...